IROAD zostało wybrane zwycięzcą w kategorii wideorejestratorów podczas Korea Brand Preference Award 2018, które odbyło się 27 marca w Riverside Hotel w Gangnam, Seul.
Globalna marka z zaufaniem konsumentów
Marka IROAD eksportowana jest do ponad 20 krajów i stale zdobywa uznanie za jakość swoich produktów. Firma zyskała silną reputację i zaufanie klientów m.in. w Singapurze i Hong Kongu poprzez bezpośrednie inwestycje i rozwój lokalnych oddziałów.
Plany rozwoju w kierunku Connected Car i IoT
JAEWONCNC zapowiedziało dalszy rozwój działalności w obszarze Connected Car i technologii IoT, wykorzystując swoje doświadczenie w tworzeniu wideorejestratorów. Premiera powiązanych produktów planowana była jeszcze w tym samym roku.
O nagrodzie Korea Brand Preference Award
Korea Brand Preference Award to wyróżnienie, którego celem jest potwierdzenie i uhonorowanie marek cieszących się największym uznaniem konsumentów w poszczególnych sektorach. Laureaci wyłaniani są na podstawie szczegółowych badań opinii publicznej, a nagroda służy konsumentom jako wskazówka w wyborze najbardziej godnych zaufania produktów.
Ceremonię zorganizował Korea Business Magazine – uznawany za barometr gospodarki Korei, przy współpracy Korea Marketing Forum. Łącznie oceniono 392 firmy, a wyróżniono 58 marek.